loadingimg

Wczytuję dane...
  • pl
  • en
  • de
  • Użytkownicy online: 1
  • Aktualny czas:
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Producenci
Producent
Dostawa

Poczta Polska

Sally Hansen Balsam do skórek 8 g.
Cena:18,90 PLN
Wysyłka od: 5.00 PLN
Bestsellery
BOND STREET (YARDLEY) VITAMIN SKIN CREM 75ML .
Cena:41,99 PLN
Wysyłka od: 5.00 PLN
Producenci
Producent
Subskrypcja
Zapisz się do newslettera:
Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.KosmetykiOnline.pl

1. Właścicielem sklepu jest firma:

F.H.U."NICO" Rogala Grzegorz

ul.Kolejowa 1,

26-630 Jedlnia-Letnisko

NIP: 812-144-41-25

Regon: 140474442

Numer konta: 49 1050 1793 1000 0091 3159 0664

e-mail: biuro@kosmetykionline.pl

2. Realizacja sprzedaży w sklepie KosmetykiOnline.pl odbywa się według poniższych reguł.

3. Złożenie zamówienia w sklepie KosmetykiOnline.pl oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu.

4. Z oferty KosmetykiOnline.pl może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.

5.Wymagania techniczne korzystania z uslug sklepu internetowego KosmetykiOnline.pl: - dostęp do internetu, - komputer z zainstalowaną przegladarką internetową.

6. Zamówienia składać można całą dobę przez 365 dni w roku. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest mozliwy w dni robocze w godzinach od 11.00 do 14.00.

7. Rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się w terminie od jednego do czternastu dni, licząc od momentu jego potwierdzenia przez Klienta oraz zaksięgowania przedpłaty na naszym koncie, w zależności od dostępności produktu w magazynie.

Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówień w przypadkach niezależnych od sklepu. W szczególności dotyczy to towarów sprowadzanych przez importerów z zagranicy z uwagi na fakt, iż  uzupełnienie ciągle rotujących produktów w magazynie sklepu uzależnione jest od stanów magazynowych importerów. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie przez sklep.

8. Czas kiedy Klient otrzyma zamówiony towar jest uzależniony od czasu realizacji zamówienia przez sklep oraz od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

Zwraca się uwagę, że dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) oraz okresy szczególne w roku (tzw. długie weekendy, zakończenie roku, okresy bezpośrednio poprzedzające Święta Wielkanocne oraz Boże Narodzenie) wydłużają efektywny czas oczekiwania na zamówiony towar.

9. Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka", znajdującego się ponad lub obok zdjęcia artykułu, a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu kolejno przycisku "Złóż zamówienie", w kolejnych krokach należy wprowadzić swoje dane osobowe, wybrać sposób dostawy/odbioru i sposób zapłaty a następnie kliknięciu przycisku "Dalej" aby potwierdzić zamówienie i na koniec kliknąć przycisk "Złóż Zamówienie". 

10. Klient z pełną świadomością i odpowiedzialnością wypełnia pola dotyczące danych osobowych, adresu dostawy, telefonu kontaktowego, adresu e-mail. Sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia przesyłki przez dostawców, spowodowanego podaniem przez Klienta błędnych, niekompletnych lub fałszywych danych dotyczących adresu dostawy. Sklep nie ma obowiązku weryfikacji danych osobowych podawanych przez Klienta podczas składania zamówienia. Podanie błędnego bądź fałszywego adresu e-mail oraz numeru telefonu uniemożliwia kontakt sklepu z Klientem , związany z realizacją zamówienia.

W przypadku niemożności doręczenia spowodowanego błędnymi danymi podanymi przez kupującego, sklep ma prawo wystąpić do składającego zamówienie o zwrot kosztów dostawy do kupującego oraz kosztu odesłania paczki do sklepu, naliczanych przez dostawców.

11. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu bądź je anulować do momentu jego wysłania. Po wysłaniu przesyłki zamówienie nie może być anulowane.

12. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia Kupujący zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wraz z nim przesłanie dostarczonego produktu do sklepu. Koszty zwrotu  towaru do sklepu ponosi kupujący. Towar może zostać zwrócony tylko wtedy,  jeśli produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folii, jeżeli taką posiadał.

13. Kupujący w sytuacji gdy otrzymany produkt jest wadliwy ma prawo złożyć reklamację w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności produktu z umową. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dostarczenia produktu do sklepu. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie sklep dostarczy Kupujacemu inny pełnowartościowy egzemplarz zamówionego produktu a jeżeli to będzie niemożliwe zwróci cenę nabycia reklamowanego produktu wraz z kosztami jego dostawy do sklepu. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie sklep odeśle zareklamowany produkt do Kupujacego na jego koszt.

14. Z uwagi na częste zmiany szaty graficznej produktów dokonywane przez producentów, o zgodności produktu decyduje: nazwa produktu oraz kod producenta podane w karcie produktu. Klient podczas składania zamówienia w polu " Uwagi od Klienta" może zaznaczyć swoje szczegółowe wymagania  odnośnie danego produktu np. pożądana wersja produktu.

15. Klient klikając przycisk Złóż zamówienie jednocześnie wyraża zgodę na przekazanie jego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).